Servicevilkår

✅ Gratis fragt ved køb over 399 DKK

✅ Gratis ombytning

✅ Forlænget returret: 30 dage

✅ Hurtig levering: 1-2 hverdage 

 

 

Er du i tvivl om:

Leveringsbetingelser - klik her

Returneringsbetingelser - klik her

 

 

 

 

Generel information

Noella Fashion ApS

Karlskogavej 8

9200 Aalborg Sv

Danmark

CVR-NR: 37365513

 

Hvis du oplever problemer med vores website eller ordrer placeret på vores website, bedes du kontakte vores kundeservice afdeling:

 

Kontakt:

E-mail: info@noellafashion.com

Vi er klar til at hjælpe dig alle hverdage fra 8-16 via. mail.

 

Ønsker du at læse vores leverings- og returneringsbetingelser, så klik her

  

Bestilling

Online-butikken er åben 24 timer i døgnet, men kan dog være lukket som følge af vedligeholdelse. Vi forsøger så vidt muligt at udføre sådan vedligeholdelse i nattetimerne.

En bestilling som er afgivet på en offentlig fri- eller helligdag, vil blive behandlet den følgende hverdag.

Vi forbeholder os ret til at annullere en bestilling i en af de følgende situationer, uden at være ansvarlige for erstatning eller andre omkostninger:

  •   Din bestilling er afgivet med det formål at begå bedrageri mv. eller afgivet i forbindelse med en strafbar handling eller anden ulovlig aktivitet.

Hvis der er dele af Betingelserne, som du ikke forstår, anbefaler vi, at du kontakter Kundeservice, inden du begynder at handle på Hjemmesiden.

 

På hvilket tidspunkt i bestillingsprocessen er du bundet af din ordre?

Inden afgivelse af bestillingen har du mulighed for at ændre de oplysninger, som du har indtastet, herunder leverings- og fakturaoplysninger eller betalingsoplysninger. Du har også mulighed for at ændre varerne eller fjerne varer fra din indkøbskurv. Når du har trykket på betalingsknappen, vises en kvittering på din skærm. Fra det tidspunkt er du bundet af aftalen om køb. Læs venligst mere under "Fortrydelsesret".

 

Tiltag mod bedrageri

For at kunne beskytte dig og vores andre kunder mod bedrageri og opretholde et højt sikkerhedsniveau for online-køb, kan vi gennemføre verifikationstjek. Verifikationstjekket kan omfatte de data, som du sender når du bestiller på Hjemmesiden, herunder din adresse og betalingsoplysninger.

 

Betalingsmidler

Vi accepterer følgende betalingsmidler:

  •   Mastercard
  •   Dankort/VISA
  •   Visa Eletron
  •   Maestro
  •   JBC
  •   Mobile Pay (tilbydes i Danmark)
  •   Paypal (ved betaling med PayPal er du ikke beskyttet af bankernes indsigelsesordning)
  •   Bankoverførsel (ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen)

Til tager ikke kortgebyrer.

 

Betaling med Viabill: 

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din

månedsydelse den 20. i hver måned.

Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. 

Læs mere her: www.viabill.com/kredit  

 

Kontrolcifre (Credit Card verifikation nummer (CVV))

Betaler du med kreditkort, vil du blive bedt om at indtaste kortets kontrolcifre. Du finder de tre kontrolcifre på bagsiden af dit kreditkort, oftest i højre side af kreditkortets bagside. Kontrolcifrene er nødvendige for at betalingen kan gennemføres og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Der kan også være andre tilsvarende sikkerhedsforanstaltninger.

 

Betalingssikkerhed

Noella er PCI (Payment Card Certified) certificeret. Dette omfattende program øger datasikkerheden af betalingsløsninger. PCI autorisation øger desuden den generelle netværkssikkerhed herunder; beskyttelse af kontaktinformation, systemsikkerhed & tilgængelig information, kontinuerlig monitorering og test af netværket samt sikrer at sikkerhedspolitikker overholdes. I øvrigt er Noella SSL sikret.

 

Betalingsprocedure

Når din vare forlader vores lager for at blive leveret, vil din betaling blive trukket på den valgte betalingstjeneste.

 

Priser

Alle de anførte priser for varer, leveringsomkostninger og andre omkostninger er inklusive skatter, moms og afgifter. Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling. På kasse siden samt betalingssiden vil fragtomkostninger stå som en separat linje og som en del af dit totale betalingsbeløb.

 

Valuta

Priserne på Hjemmesiden vises i Danske kroner (DKK) og du betaler i Danske kroner (DKK). Bemærk venligst, at ændringen af land hvortil leveringen skal ske, kan have indflydelse på pris og leveringsomkostninger. 

 

Rabatkoder og kuponner

Det er kun muligt at bruge én rabatkode ved hver bestilling.

 

Levering

Vi sender til:

 

Denmark

Norway

Germany

Sweden

Andorra

Belgium

Bulgaria

Cyprus

Estonia

Finland

France

Faroe Islands

Gibraltar

Greece

Greenland

Netherlands

Ireland

Iceland

Italy

Croatia

Latvia, Lithuania, Romania, Slovenia, Hungary

Luxembourg

Malta, Serbia, Turkey

Poland, Slovakia, Czech Republic

Portugal

Switzerland, Austria

Spain

United Kingdom

 

Leveringsbetingelser

Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Vi leverer kun til privat- og virksomhedsadresser samt postbokse. Din vare vil blive leveret i ugedagene mandag til fredag. Tidspunktet for levering afhænger af, i hvilket land leveringen sker og hvilken fragtmand der benyttes. Der skal kvitteres for varerne ved modtagelsen. Det behøver nødvendigvis ikke være dig der kvitterer. Personer på leveringsadressen (fx et familiemedlem, en ven, receptionist etc.) kan således kvittere for modtagelsen med bindende virkning for dig.

Vores fragtmand vil foretage ét leveringsforsøg. Her vil fragtmanden efterlade en kvittering, som informerer dig om detaljerne for næste leveringsforsøg og eventuel mulighed for selvafhentning. Fragtmanden vil typisk opbevare varen op til 7 dage før den sendes retur til os, som ikke-leveret. Bemærk venligst at vores fragtmand også kan levere varen til din nabo, hvis du har samtykket til det og hvis omstændighederne tillader det. Bemærk venligst, at du bærer risikoen for varen efter leveringen. Ser emballagen ud til at være skadet, bør du afvise at modtage varen. Ønsker du at klage over eventuelle fejl og mangler, skal du informere os om det. Læs mere under "Mangelfulde varer og forkerte varer".


Vi benytter os af GLS som fragtselskab og pris for levering er fra 0-49 kr. alt afhængig af købsbeløbet og leveringsmetode (hjemmelevering eller til pakkeshop)

 

Separate leveringer

Består din bestilling af flere varer, forbeholder vi os retten til at foretage separate leveringer. Separate leveringer kan være nødvendige, hvis visse varer er forsinkede eller ikke er på lager på bestillingstidspunktet. Du vil blive informeret om, at din bestilling er undergivet separate leveringer. Du vil ikke blive opkrævet ekstra leveringsomkostninger ved separate leveringer.

 

Forudbestilling / Preorders

Såfremt du har købt en eller flere varer sammen med en forudbestillingsvare. Så vil din pakke først blive fremsendt sammen, når forudbestillingsvaren kommer på lager.

Alternativt anbefaler vi dig at du bestiller din forudbestillingsvare seperat. 

 

Ikke afhentet / Nægtet modtagelse

Såfremt du ikke afhenter din pakke i pakkeshoppen og den efter 14 dage kommer retur til os, forbeholder vi retten til at fratrække penge for returfragten: 39 kr.

 

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde dit køb uden begrundelse inden for 30 dage. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, hvor, du har fået varen i din fysisk besiddelse.

 

I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis (dvs. Separate leveringer), udløber fortrydelsesfristen 30 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angivet tredjemand, dog ikke transportøren, får den sidste vare i fysisk besiddelse eller.

 

I tilfælde af en vare, der består af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angivet tredjemand, dog ikke transportøren, får det sidste parti eller den sidste del i fysisk besiddelse.

 

For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele os din beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring. Du kan benytte denne Fortrydelsesformular, men det er ikke obligatorisk.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din pakke med udfyldt label til vores lager (adressen er trykt på det vedlagte forsendelseslabel), inden fortrydelsesfristen er udløbet.

 

Nægter du modtagelse af pakke eller ej afhenter den på Posthuset, vil der blive opkrævet et ekspeditions gebyr på 39,-

 

Følger af fortrydelse

Hvis du udøver din fortrydelsesret i forbindelse med din bestilling, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, eks. leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde dit køb.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.

Vi afholder udgifterne i forbindelse med tilbagelevering af varerne. Dette er såfremt alle varer fremsendes samlet via benyttelse af den billigste fragtmetode hos dit lokale posthus. Hvis du indenfor fortrydelsesrettens frist ønsker at sende endnu en del af din levering retur, skal du i denne forbindelse selv afholde udgifterne herfor. Du skal returnere varerne uden unødig forsinkelse og senest 30 dage fra den dato, hvor du har informeret os om udøvelsen af aftalens fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 30 dage.

Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis for, at du har afleveret pakken til posten/transportøren. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Mangelfulde varer og forkerte varer

Hvis din vare lider af en mangel, eller vi har leveret forkerte varer, bedes du kontakte vores Kundeservice. Kan du allerede konstatere manglen mv. på tidspunktet, hvor transportøren ønsker at foretage levering, bør du nægte at modtage varen. I tilfælde af en mangelfuld vare eller forkert vare, kan du returnere varen og få refunderet købsprisen og alle leveringsomkostninger, når vores Kundeservice har behandlet returvareren.

 

I tilfælde af en mangelfuld vare eller forkert vare, kan du returnere varen og få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Når du kontakter Kundeservice skal du oplyse bestillingsnummeret, eventuelt varenummer, og beskrive hvad der er galt med varen mv. Du er ikke ansvarlig for omkostninger forbundet med returneringen af en mangelfuld vare eller en forkert vare. Vi tilbagebetaler naturligvis købsprisen og de oprindelige leveringsomkostninger, når vi har fået varen retur.

Noella forbeholder sig retten til at afvise reklamationer på varer, der ikke er håndteret hensigtsmæssigt og efter anvisning.

Specielt styles med påsyede løsdele såsom pailletter, perler, nitter og knapper samt silke og strik styles skal behandles nænsomt. Ved køb af styles med løsdele vil der som udgangspunkt medfølge ekstra løsdele som pailetter og knapper, da man må forvente, at nogle af disse kan falde af ved brug. Har du spørgsmål til dette, er du altid meget velkommen til at kontakte Kundeservice.

 

Andre forhold

 

Opdatering af hjemmesiden

 

Vi gør vores bedste for at opdatere Hjemmesiden samt sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne er korrekte. Stavefejl, fejl i priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne kan dog opstå, og nogle gange opdager vi, at prisen for en vare er angivet forkert.

 

Force Majeure

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i henhold til Betingelserne, hvis forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes begivenheder, som ligger uden for vores rimelige kontrol.

 

Aftalens fuldstændighed

Disse Betingelser udgør de fuldstændige vilkår for aftalen mellem os.

 

Ugyldighed

 Såfremt en eller flere af bestemmelserne i Betingelserne måtte blive erklæret helt eller delvist ugyldige, finder de øvrige bestemmelser fortsat anvendelse.

 

Overdragelse

Vi er berettigede til at overdrage vores rettigheder og forpligtelser i henhold til aftalen indgået med dig, til tredjemand. Overdragelsen er naturligvis forudsat af, at standarden af den service du modtager ikke forringes. Vi giver dig meddelelse om en eventuel overdragelse. Ved at acceptere disse vilkår samtykker du til en sådan eventuel fremtidig overdragelse. Samtidig accepterer du, at fra tidspunktet, hvor vi har givet dig meddelelse om overdragelsen, kan dine rettigheder kun gøres gældende overfor den pågældende tredjemand.

 

Personoplysninger

Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Læs venligst afsnittet Datapolitik som fortæller om hvordan vi bruger de personoplysninger, som du giver os i forbindelse med bestillingsproceduren og din brug af Hjemmesiden i øvrigt.

 

Klageadgang

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du har klager over en vare, som du har købt hos os. Vores kundeservice kan både kontaktes telefonisk og pr. mail. Du kan også indgive en klage over en vare, som du har købt hos os, til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2 . Du kan klage til Center for Klageløsning via deres hjemmeside.  

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen via denne online form. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@noellafashion.com.

Såfremt vi ikke kan nå til en fælles løsning gennem Center for Klageløsning, har du adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet via denne online form

Lovvalg og værneting

Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.

 


Cookies & Privatlivspolitik:

Ved at acceptere vores Regler & Vilkår, accepterer du også vores generelle regler vedrørende Cookies og Privatlivspolitik.

 

Markedsføring:

Ved Noella ønsker vi at præsentere dig for de mest relevante nyheder tilpasset dine ønsker, derfor anvender vi data, der personliggør vores forslag og reklame-aktiviteter, så du modtager relevante annoncer på andre websites, sociale digitale platforme og via E-mail. Hvis du accepterer cookies vedrørende markedsføring, accepterer du hermed også, at vi udsender produkt-orienterede mails til dig.

Derfor anvender vi information om din aktivitet på vores hjemmeside og services. Denne informationsindsamling indebærer dine profilinformationer, ordrehistorik og eventuelle korrespondancer. Disse informationer bliver eventuelt kombineret med anden information, du tidligere har givet til vores reklame-partnere. 

Kundeklub:
Hvis du har tilmeldt dig vores kundeklub/nyhedsbrev, vil vi anvende den opgivne information i forbindelse med at tilsende nyhedsbreve, der inkluderer information og tilbud rettet specifikt til dig.

Markedsføring baseret på Cookies:
Vi baserer nogle af vores markedsføringsaktiviteter på cookies. Cookies opfanger, hvilke annoncer, du har set, hvilke du har klikket på og hvor mange gange, du både har set og klikket på disse. Desuden opfanger cookies om dette har ledt til, at du har placeret en ordre ved os.

Markedsførings-cookies indsamler din adfærd på hjemmesiden herunder; interesse i konkrete styles, dit enheds-ID og geolocation (IP-adresse). Des mere kan nogle af disse cookies være i stand til at indsamle information omkring dit besøg ved andre hjemmesider og sociale digitale platforme.

Hvorfor anvender vi disse cookies:
Da vi ikke har mulighed for fysisk at spørge dig ind til dine præferencer, men vi stadig har et ønske om at imødekomme dine præferencer så præcist som muligt, anvender vi cookies for at gøre din købsoplevelse relevant og god.

Hvis du vil fravælge denne service, er du altid velkommen til at kontakte os på:
info@noellafashion.com

© 2020 Noella 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 10-12-20

Find os på Instagram

Følg os