Levering- & returningspolitk

OBS: Sidste chance for køb af julegave er d. 20/12-23 kl. 14.00

🏪  Bring - Pakkeshop

GRATIS ved køb for mere end 399 kr.

29 kr. ved køb for mindre end 399 kr.

 

🏪  PostNord - Pakkeshop

15 kr. ved køb for mere end 399 kr.

39 kr. ved køb for mindre end 399 kr.


Du kan vælge levering via PostNord eller Bring til en PakkeShop nær dig. Du vil modtage en sms eller e-mail, når den er ankommet, og klar til afhent.

 

🏠  Bring - Hjemmelevering

59 kr. ved køb for mere end 399 kr.

39 kr. ved køb for mindre end 399 kr.

  


🏠  PostNord - Hjemmelevering

65 kr. ved køb for mere end 399 kr.

35 kr. ved køb for mindre end 399 kr.

 

OBS: Ovenstående fragtpriser er kun gældende til danske kunder.

 


Ordrestatus

Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage en mail fra os. Denne e-mail er også din kvittering og i den finder du et tracking link, som du kan benytte til sporing af din forsendelse. Vær opmærksom på, at det kan tage op til 24 timer fra du modtog linket, til at det er aktivt på transportørens hjemmeside. Du kan også tjekke din ordrestatus og finde tracking information her på sitet. Hvis du har en konto hos os, logger du blot ind og finder informationerne under ”Ordrer”. Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål vedrørende lokalisering af din ordre.

 

 

 

Har du en ordre der skal returneres?

Følg disse steps for at gennemføre en returproces:

 

1.  Besøg siden: Noella retursystem

2.  Login ved brug af dit email og ordrenummer, som du finder i din ordrebekræftelse.

3.  Angiv det antal af varer du ønsker at returnere eller ombytte og vælg herefter årsagen til dette. Tryk herefter "Choose return method"

4.  Tryk herefter på "Please select how you want to return" og vælg "Få returlabel til sendt på mail"

6.  Tryk herefter på den sorte knap: Return Items

6.  Du vil typisk indenfor 5 minutter modtage en email med returlabel og returseddel. Print disse og vedlæg returseddel i pakken og returlabelet tapet udenpå.

 

OBS: Vær opmærksom på at indlevere din returpakke til det leveringsfirma der er angivet på dit returlabel. Eksempelvis Bring.

 

Download og print dit returlabel og fastgør det på din
returordre. Genbruger du din Noella pose, er det vigtigt at du dækker det oprindelige label til.



 

Er det en reklamation?

Ønsker du at reklamere over din varer skal vi altid have besked på mail (info@noellafashion.com) I mailen beder vi dig oplyse dit ordrenummer, samt tilsende billeder af hvordan varens stand er og hvad reklamationen drejer sig om, varen må først returneres når du har modtaget svar fra os.

 

Find os på Instagram

Følg os