Leveringsmetoder

I Danmark har du tre muligheder:

1: Du kan vælge levering til din hjemmeadresse via GLS. Hvis din ordre leveres til en hjemmeadresse skal transportøren bruge en underskrift som kvittering for levering. Denne underskrift kan være af dig eller en anden, som befinder sig på adressen. Hvis der ikke er nogen hjemme, efterlader GLS oftest information om, på hvilket posthus pakken kan afhentes.

2: Du kan vælge levering til din arbejdsadresse via GLS. Hvis din ordre leveres til en arbejdsadresse skal transportøren bruge en underskrift som kvittering for levering. Denne underskrift kan være af dig eller en anden, som befinder sig på adressen. Hvis der ikke er nogen til at kvittere for modtagelse, efterlader GLS information om, på hvilket posthus pakken kan afhentes.

3: Du kan vælge levering via GLS til en PakkeShop nær dig. I så fald vil du modtage en sms eller email, når den er ankommet.

Pakker til udlandet vil blive afsendt med enten GLS International, UPS, Post Nord eller DHL.

Leveringspriser

Prisen på din levering er afhængig af din ordrestørrelse. Prisen vil altid blive vist i din indkøbskurven, eller når du går til kassen.

Ordrestatus

Når din ordre er blevet afsendt, vil du modtage en mail fra os. Denne e-mail er også din kvittering og i den finder du et tracking link, som du kan benytte til sporing af din forsendelse. Vær opmærksom på, at det kan tage op til 24 timer fra du modtog linket, til at det er aktivt på transportørens hjemmeside. Du kan også tjekke din ordrestatus og finde tracking information her på sitet. Hvis du har en konto hos os, logger du blot ind og finder informationerne under ”Ordrer”. Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål vedrørende lokalisering af din ordre.

Returnering

Hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med dit køb hos Noella, kan du returnere varen inden for den gældende fortrydelsesret. Vi har gjort det nemt for dig.

Du har 14 dages fortrydelsesret og den løber fra den dag ordren modtages af enten dig eller en anden person, som befinder sig på adressen. Bemærk, at hvis du har valgt levering til en Pakkeshop, så starter fortrydelsesperioden fra den dag ordren leveres til pakkeshoppen.

Sådan gør du

  1. Udfyld returformularen og pak den sammen med de produkter, du ønsker at returnere - du kan genbruge Noella-posen, som varerne blev leveret i.
  2. Sæt en returlabel fast på posen/pakken. Denne er ikke forudbetalt af os, men kan købes på dette link: https://coolreturn.coolrunner.dk/noellafashion.
  3. Indlever pakken til den transportør, som du har købt en returlabel til. Det vil ofte være dit lokale posthus.
  4. Husk at bede om en kvittering med et pakkenummer - dette er din forsikring, hvis pakken skulle blive væk undervejs.

Retur transittid i Danmark: 1-3 dage

Vær opmærksom på, at hvis du vælger at benytte en anden returneringsmetode end Noellas, bærer du selv fragtomkostningerne samt risikoen for varerne indtil de er ankommet til vores lager. Du bedes udfylde og vedlægge returformularen i pakken, og sende til denne returadresse:

NoellaFashion ApS

Bredgade 209A

9700 Brønderslev

Danmark

+45 28 94 18 22

info@noellafashion.com

Refundering

Du kan forvente at modtage en fuld refundering indenfor 14 dage fra modtagelse, via samme betalingsmiddel, som blev benyttet ved den oprindelige transaktion.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til returnering, ombytning eller refundering er du velkommen til at kontakte os. Ring +45 28 94 18 22 eller send en besked.